Kliv ur din comfort zone

Fyra dagar har gått sedan vi kom hem från vår Influencerresa till Åland och jag har fått smälta allt som hänt under helgen. Jag är verkligen tacksam för att jag fick ta del av svenskfinlands första influencerresa och så glad till att jag tackade ja. Det är inte något jag skulle ha gjort för ett år sedan och jag inser hur mycket jag vuxit som person under året som gått. Därför vill jag i detta inlägg peppa er för att kliva ur er comfort zone och göra det där ni drömt om men som kanske är lite skrämmande och läskigt. 
 
I mars 2017 skrev jag ett inlägg där jag konstaterade att jag var introvert. Det kändes som en klump löstes upp i mitt bröst när jag äntligen kom fram till det och kunde förstå varför jag betedde mig på ett visst sett i sociala sammanhang. Jag fick superbra feedback på inlägget och det är jag evigt tacksam för! ♥ Under det året försökte jag jobba på att hitta tillbaka till ett socialt liv, att hitta glädjen i att umgås med andra. Det tog ett tag och ett år senare börjar jag hitta det fina i sociala umgängen. 
 
Att åka till Åland och spendera tre dagar med sex andra tjejer som jag inte känner hade varit omöjligt för mig för ett år sedan, och visst var jag lite skeptisk över om jag skulle våga. Det kändes som ett stort steg men i en positiv riktning för mitt introverta jag. Det ligger inte i min comfort zone men jag kände att det här är ett bra tillfälle att utmana mig själv. Jag vill verkligen åka, träffa nya människor och se andra miljöer. Och jag är så glad och stolt över mig själv att jag åkte iväg. 
 
Jag utmanade mig själv, jag klev ur min comfort zone och tack vare det har jag lärt känna sex otroligt inspirerande tjejer, fått utforska Åland tillsammans med dem och gjort att jag är mer peppad på att jobba med bloggen och fota och vara kreativ. Tack Julia och Sandra för att ni gjorde resan möjlig och för att ni gjort att jag blivit mer självsäker i mig själv och att jag byggt upp ett bättre självförtroende angående mig själv och min blogg! 
 
 
Gänget på Träningsverket ♥
comfort zone - influencerresa - influencertakeoveråland - introvert - mental hälsa - självförtroende - Åland
6
Lexochlogan

Vad kul med en influencer resa och att du åkte på den, att ta sig ur sin comfort Done är inte enkelt men så värt det.

Denevigaresenären

Så starkt och bra gjort av dig! Vad roligt att höra att det var en lyckad resa!🌸❤️

TIDSTJUVEN

Heja dig! <3 Ni verkar ha haft en riktigt rolig resa. :)

SandraEmilia- Fashion, Business, Lifestyle

Men alltså fina du! <3 TACK för att du kom med och förgyllde allas dagar! Och verkligen strongt av dig att komma med om det för ett år sen skulle ha varit omöjligt. Vilket framsteg alltså! :) <3

Silje

Så fint inlägg Felicia <3 Roligt att träffa dig, och tack för din positiva energi och för att du va min roomie. :) Heja dig!

Emma Engström

Så himla roligt att höra detta! Man måste verkligen våga och chansa med allt :D Massa kramar!