SOFTOPENING at F&B

Igår fick jag ta del av Friends & Brgrs soft opening här i Vasa. Ni har väl inte missat att de öppnar sin sjunde restaurang ni i höst? Så igår kväll bjöd de på burgare och fries. Det tackar man inte nej till. Det är även här jag kommer jobba nu i höst. Det kommer bli så roligt att få vara med från början och se hur det kommer att utvecklas här i Vasa. Jag jobbade också mitt första skift igår och det kändes skönt att få avsluta första arbetsdagen med riktigt god mat! ♥
 
På fredag är det invigningsdag och jag hoppas att jag kommer att se dig där! Friends & Brgrs hittar ni i den nyrenoverade gallerian Espen i Vasa, i nya fräscha lokaler. Jag måste berömma inredningen, det kommer bli supermysigt. Tänk er en sen höstkväll och du kan blicka utöver esplanaden. 
 
 
Jag valde deras Veganburgare igår, med en aiolidipp och fries! Det är bra att de även erbjuder vegetariska alternativ samt glutenfria bröd. Det finns något för alla! ♥
aioli - espen galleria - friends & brgrs - soft opening - vasa - vegan burgare
12
Sandra

Det är imponerande hur hårt friends & brgrs satsar på alla sina restauranger :D Det är gissningsvis ingen dålig arbetsplats :) När jag någon gång, typ en gång per halvår, äter ute väljer jag nästan alltid friends & brgrs för smakernas skull! Nu blir jag sugen bara för att jag skriver om det också ;)

Svar: Faktiskt! De sätter mycket kärlek och omtanke i maten de gör! Det är väl därför det går så bra för dem och därför deras burgare är så himla goda! <3
Hemma Hos Felicia

Nilla

Ser jättegott ut :)

Elisabeth

Ser gott ut

sofia

Det ser helt fantastiskt ut, så fint! :)

Petra

Åh vad roligt! Och sååå gott! Detta måste jag testa :) // Petra Elisabeth

Michaela

Åh vad gott! :D

Erika

Ser riktigt smaskigt ut 😊

Moa

Ser så himla gott ut! :D

enna

Ser gott ut :)

Michelle

Gott 👏🏻

Christina

Ska bli så spännande att besöka stället, har många gånger tänkt tanken på att åka och äta till Jeppis. Men nu finns det ju på lite bekvämare avstånd. :)

Tay

Ser jätte gott ut!