Allt löser sig till slut

Jag tror att det motto som jag levt efter nu det här senaste året är att "allt löser sig till slut" för att det är precis vad det oftast gör för mig. Som ni kanske minns så fick jag reda på att de är tvungen att riva upp allt golv i min lägenhet så jag var helt enkelt tvungen att flytta. Och det skulle ske snabbt. Jag hade tills årsskiftet på mig att hitta någon ny lägenhet som skulle falla mig i smaken. Och jag är en hel del krav på vad som inte ska och som ska finnas i min bostad. Ett tag där så såg det rätt så dåligt ut, jag kände en liten panik men försökte skjuta iväg den känslan genom att intala mig själv att det snart dyker upp någon. 
 
Och visst gjorde det det. En lägenhet som genast var ledig i kvarteret bredvid. Perfekt. Jag bokade in en lägenhetsvisning och bestämde mig nästan genast att det är här jag vill bo. Så mindre än en vecka senare, 4 timmar av intensiv flytt av möbler och en hel del svett så befinner jag mig nu i min nya lägenhet. Allt löste sig till slut. Jag känner mig lättad och även Aurora verkar infinna sig bra här. 
 
 
Vi är båda rätt så trötta efter dagens ståhej. Nu kommer även julen mot oss så vi hinner inte spendera så mycket tid här innan vi åker hem till Larsmo för att fira jul. Men jag är så tacksam för att allt gick så enkelt och att flytten gick bra, speciellt med Aurora! 
 
Och tack till alla som tipsat mig om lägenheter, som mailat mig och som hjälpt mig på något sätt. Ibland blir jag så förvånad över hur snabbt ryktet sprider sig och att så många vill hjälpa till. ♥ Inatt sover vi gott! 
Vaasa - aurora - lägenhet
3
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men åh, sååå skönt att det löste sig så bra! :)

Angelica Wåhlin

Vad skönt att allt löste sig så himla bra!

Ida-Marie

Åh vad bra att det löste sig så bra!!! :)