Den tjugotredje

Här kommer ett par bilder från den nya lägenheten. Jag måste erkänna att det är rätt kaos hemma, det ligger flyttlådor i varannat hörn och kläder ligger huller om buller precis överallt. Bilderna får stå för de finaste delarna i lägenheten just nu. Det börjar kännas mer och mer som hemma här när allt har fått komma på sin plats. Nu kommer även julen emot så då får det bli en paus i flyttkaoset. 
 
Så idag är det mitt sista arbetspass innan jag får ta jullov. Ikväll åker jag och Aurora hem till Larsmo för att fira jul tillsammans med familjen. Ska bli skönt att få andas ut efter både jobb och flytt. Och sedan bär det av på mini vacay i fem dagar. 
 
 
gröt med päronmos, banan, jordnötssmör och blåbär ♥
 
 
Alltså badrummet! Jag är lite småkär. 
badrum - frukost - gröt - jordnötssmör - lägenhet