Första december

 
Det vi alla väntat på. Första december är äntligen här. Jag vaknade på riktigt bra humör, klev upp och satte på min julspellista på Spotify och gav Aurora lite frukost. Jag hade sån julkänsla i kroppen! Jag försökte att inte kolla ut genom fönstret för vädret just nu är väldigt grått och trist. Om man kollar ut så kan man knappt tro att det är december. 
 
Jag började med att öppna första luckan i min teadventskalender, satte på vattenkokaren och gjorde mig redo för första avsnittet på SVT:s julkalender Storm på lugna gatan. Hörni, jag tror att det kommer bli en riktigt bra julkalender i år. Så himla mysig! Jag kommer garanterat att hänga med detta år. 
 
Jag och Aurora mös framför julkalendern i morse! Alltså hon är för underbar! 
 
 
Första luckan i min adventskalender var English breakfast. Vanligtvis är det ingen smak jag gillar men den var riktigt god. Och det bästa är att de räcker till flera gånger. Jag kommer att få njuta av denna julkalender långt efter att julen är över! 
 
Hoppas att ni fått en riktigt bra start på december! ♥
 
adventskalender - english breakfast - första december - julkalender - nabo store - storm på lugna gatan - svt - teadventskalender
2
Josephine

Vad mysigt! Jag började pynta för advent för några få dagar sen. Nu ska jag pynta lite till om det går som jag tänkt mig :)

Josephine

Vad mysigt! Jag började pynta för advent för några få dagar sen. Nu ska jag pynta lite till om det går som jag tänkt mig :)