Julmarknad på Stundars

Om du vill höja din julstämning måste du ta och besöka en julmarknad. Jag, Elin och Anna-Sara besökte julmarknaden på Stundars i söndags där alla flockades för att ta del av den mysiga stämningen, kanske julhandla lite och för att mumsa på nygräddade syltgrisar. Man kunde hitta allt från hantverk till hemgjord glögg och lussebullar på julmarknaden. Det fanns också möjlighet att delta i ringlekar uppe på vinden. 
 
 
Det var rätt många som ville besöka julmarknaden vilket var mysigt. ♥
 
 
Det är sällan jag köper någor på marknader men har nu beslutat att jag iallfall måste gå hem med något varje gång jag besöker en marknad. Så i söndags köpte jag med mig en jullimpa hem och det måste nog vara en av de godate jag ätit på länge. Den var så saftig och smakrik! Älskar jullimpor! ♥
 
glögg - jullimpa - julmarknad - lussebullar - stundars - syltgrisar
2
Film&serier bloggen

åh vad mysigt med julmarknad!

Rebecca Adnell

Håller med, julmarknader gör så mycket för julstämningen! Är så mysigt :D