Last day of November

Jag värnar om vardagslyxen. Det kan förgylla en grå och tråkig fredagskväll. Precis vad jag gjorde den sista november. Det var en fredagkväll, jag förberedde inför julen med lite julpynt och jumusik medan jag unnade mig ett glas vin. Senare mot kvällen passade jag också på att se en julfilm. Det år sådana där små guldkorn som man ska ta  vara på. 
 
 
Liten sneak peak på mitt vardagsrum. Jag har dock lite tråkiga nyheter angående min lägenhet. Som ni kanske läste i ett tidigare inlägg så har de hittat en vattenläcka under mitt golv och är tvungen att riva upp stor del av golvet. Jag skulle då vara tvungen att bo någon annanstan under de två månaderna som det tar eller säga upp det kontrakt jag har nu och söka något helt nytt. Jag har valt att söka en helt ny lägenhet. Yep, i'm apartment hunting again. Perfekt såhär i juletider. 
 
Ska du säga upp din tvåa? Ta gärna kontakt. Jag måste hitta någonstans att bo rätt så snart! 
 
 
Så mysigt att ha Aurora nära mig nerbäddad i massa filtar! 
 
 
Till middag blev det också fyllda paprikor! Så himla gott! Det bästa är ju att man kan fylla dom med lite vad man har i kylskåpet! 
aurora - fyllda paprikor - karin slaughter - lägenhet - vardagslyx
2
Corinne Grönholm

Neeej vad drygt att du måste flytta igen :/ Hoppas du hittar en lägenhet!

Emma Engström

Såå tråkigt med läckan!! Hoppas det löser sig för dig <3