FREDAGSPEPP - a vegan

Idag är det fredag och dags för lite FREDAGSPEPP, ett återkommande inslag här i bloggen som innebär att jag hyllar någon som jag gillar extra mycket denna vecka. Någon som jag tycker behöver lite extra uppmärksamhem och beröm. Om ni vill ta en titt på vilka jag hyllat i tidigare inlägg så kan ni klicka in er på kategorin högst upp i bloggen! ♥
 
Så vem hyllar jag denna vecka? 
 
Denna vecka vill jag hylla en finlandssvensk bloggare/instagrammare som dykt upp flera gånger i mitt flöde  på sista tiden (och hon har även en väldigt peppande instagram story må jag säga, det är nog där jag får mycket inspiration från henne). Hon lever väldigt minimalistiskt, älskar tatueringar och visar ofta urläckra bilder på all god vegansk mat hon käkar, inspirationen bara flödar. 
Jennifer Carp är tjejen jag hyllar lite extra här på bloggen denna härliga fredag. Ni hittar hennes blogg genom att klicka på hennes namn och hennes instagram hittar du HÄR♥. 
 
 
Finlandssvenska bloggare - fredagspepp - instagram - jennifer carp - minimalism - sevendays - vegan
1
Jennifer

Härligt feed! :)

www.jennifermilton.blogg.se