FREDAGSPEPP - wildfulness

 Hör upp! Det är fredag idag och dags för lite FREDAGSPEPP. Fredagspepp är ett koncept här på bloggen som innebär att jag hyllar någon som ag tycker behöver lite extra kärlek och pepp, någon som har inspirerat mig lite extra under veckan. Och här under de senaste dagarna har jag insett att det finns så himla många inspirerande, härliga tjejer där ute som publicerar grymma inlägg och som verkligen lägger detdär lilla extra på sina bloggar. Jag hade minsann svårt att bara välja vem som jag ville hylla denna vecka.
 
 
 
Denna fredag vill jag hylla en fin tjej från Linköping. Själv beskriver hon sig som en crazy plant lady, daydreamer och en minimalist junkie. När man klickar in sig på hennes blogg får man en varm känsla i kroppen och en känsla av att den här tjejen har hjärtat på rätt ställe. Tjejen jag pratar om heter Josefine Eklid och driver bloggen WILDFULNESS. På hennes blogg kan du hitta fina vardagsinlägg, en del second hand fynd och inlägg om fina yoga och mindfullness. Hennes inlägg gör mig inspirerad till 100% och jag gillar verkligen hennes stil. 
 
Klicka er in på hennes blogg och inspireras du med, hennes texter får en verkligen att fundera lite extra!
 
 
Tre fina bilder som beskriver Josefines blogg väldigt bra ♥
fredagspepp - wildfulness
2
Linnéa

Bra tips:)

Josefine

Men hallå, vad gullig du är! TACK för dina fina ord!! 💕