HAPPY WEEKEND

Glad söndag på er! Hoppas att ni haft en riktigt bra helg och att ni nu är redo för den kommande veckan. Jag vaknade upp rätt så utvilad denna söndag, började dagen med en morgonpromenad fastän termometern visade  -20 grader och har nu druckit morgonkaffet och njutit av en riktigt god frukost. 
 
Men detta inlägg ska inte handla om min söndag utan mer om vad jag gjorde igår. Det blev rätt många bilder från igår så tänkte passa på att visa vad jag gjorde samt en liten "what I eat in a day" eftersom jag fotade allt jag åt igår. Så, detta är vad jag gjorde och åt igår: 
 
 
Jag började dagen med min favoritfrukost, denna gång toppad med blodapelsin, banan, lingon, müsli och nötter. Till det drack jag mitt morgonkaffe och försökte njuta av den fina morgonen. Solen tittade fram, superkallt ute och klarblå himmel. Det var minsann en riktigt bra start på dagen. 
 
Sedan klädde jag på mig, sminkade mig och begav mig ut genom dörren för dagens äventyr.
 
 
Som sagt så var det helt magiskt men kallt ute! ♥
 
 
09.30 infann jag mig i skolan, det var folktomt och skönt att arbeta. Jobbade flitigt i tre timmar innan jag begav mig iväg mot stan för lite ärenden. Det var skönt med en liten friskande promenad efter att ha suttit still i flera timmar. 
 
 
Väl hemma var jag så frusen och kall och hungrig så jag gjorde i ordning en snabb lunch bestående av fiberhavregrynsgröt med lite mandelmjölk, äpple och nötter. Mina fötter var verkligen stelfrusna efter promenaden och efter lunchen bäddade jag ner mig under täcket. 
 
 
Här låg jag i flera timmar och försökte få värme i både händer och fötter. Jag är definitivt inte något stort fan av köld och denna eviga vinter. Jag vill ha vår NU. Här låg jag iallafall tills det var dags för middag. Det var ingen aktiv dag för mig haha, men jag lyssnade på kroppen och den ville inte röra på sig idag. 
 
 
Och självklart dricker jag massa vatten under dagen också. Så mycket enklare att få i sig vatten när man dricker med sugrör, någon som håller med? ♥
 
18:00. Då var det dags för middag och jag bestämde mig för att lyxa till det lite extra idag. Jag hade köpt hem tortillas, lite salsa och sojafärs. Hackade lite grönsaker och hällde upp ett glas vin och kvällen kunde inte bli bättre. Tre stycken tortillawraps slank ner, jag var utsvulten av att ligga i sängen hela dagen haha. 
 
 
Efter att jag diskat klart, gjort lite kvällsyoga och bytt om till mina myskläder gjorde jag iordning lite snacks inför kvällen, päron (min absoluta favorit hehe) och lite choklad. Lördagsmyset kan börja. 
 
 
Jag avslutade kvällen med filmen No strings attached med Natalie Portman och Ashton Kutcher. Perfekt avslut på en härlig lördag. 
 
Hoppas att ni också hade en grym lördag, att ni njutit till 100% och att ni umgåtts med personer som ger er positiv energi! ♥
Helg - Indiska - No strings attached - Tortillas - Umeå Universitet - blodapelsin - frukost - havregrynsgröt - kaffe - lunch - marabou - middag - päron - vitt vin - what i eat in a day - wraps - yoghurt
3
Isa Bylund

Men vilket mysigt inlägg! Känner verkligen hur NÖJD du var efter att ha suttit i skolan sådär en lördag, bästa känslan! Behöver jag ens kommentera något om temperaturen? Nää, du vet vad jag ska säga ;)

Svar: oh ja, jag unnade mig verkligen med tortillas. Det var precis det jag behövde!Hoppas att du haft en superhelg Isa!! <3
Hemma Hos Felicia

Yasmine

Låter som en helt perfekt lördag! :) Här i Halmstad är det -5 och jag fryser ihjäl, skulle inte vilja byta med dig!

Svar: haha förstår det, jag skulle gärna velat ha -5, blir så jobbigt att spendera dagen inne i en hel vecka ;)
Hemma Hos Felicia

emma sofie

Dem där frukostbilderna såg ju väldigt smaskiga ut!

Svar: men tack så mkt fina du!! :)
Hemma Hos Felicia