MIN INSPIRATION

För fyra år sedan, år 2014, publicerade jag ett inlägg om vad jag blev inspirerad av just då. Det är alltid kul att se tillbaka på vad jag inspirerats av genom tiderna och hur min stil såg ut. Ibland så är det väääldigt skönt att inse att man blivit äldre när man ser tillbaka på vad man gillade för x-antal år sedan. 
 
HÄR hittar ni iallafall mitt inlägg från 2014. Jag tänkte även dela med mig av vad jag inspireras av extra mycket just nu, allt från inredning till mat och resor: 
 
 
Mat: allt från goda mackor till smoothie bowls. Och vi får inte glömma de klassiska kaffemuggsbilderna ♥
 
 
Inredning: Stora fönster, rosa och neutrala färger
 
 
Outfits: jeans, t-shirts med tryck och dendär fina rosa färgen. Älskar den!!!
 
 
Resor: både min tumblr och We♥It kryllar av resebilder, jag är besatt. Allt från varma stränder till "glamping" och mysiga baklucke-bilder.
Ett speciellt inlägg om just resor dyker snart upp här på bloggen. Stay tuned.
 
 
People: Meghan Rienks, Kalyn Nicholson och Sarah's Day
 
 
Tatueringar: Jag är döförälskad i den till vänster som föreställer mitt stjärntecken vågen. Den skulle jag gärna ha! ♥
 
Alla bilder hittar ni på min Tumblr eller på min We♥It
Kalyn Nicholson - Sarah's Day - inspiration - interior - libra - meghan rienks - resor - smoothie bowls - tatuering