MY TUESDAY

Tisdagen den 13 februari, en vanlig tisdag som för mig innebär uppsatsskrivning och tentaplugg. Om jag ska vara helt ärlig börjar jag bli rätt less på skolan just nu (bra när man är inne på slutspurten) och vill bara ha allt överstökat, en examen i handen och ett bra jobb. Men nu är det bara att kämpa in i det sista. 
 
Men jag började iallafall denna tisdag med en chokladgröt. Jag blandade i lite kakaopulver i gröten och gjorde den extra chokladig. Litet tips om man tröttnat på den vanliga havrgrynsgröten. Perfekt när det är den tiden på månaden också och man cravar allt som ser ut som choklad. 
Ser den inte god ut?
 
 
Dagens outfit bestod av mom jeans och en ny härlig tröja från Forever 21. Färgen är så fin och jag gillar att ärmarna är vida. ♥
 
Det jobbigaste just nu måste nog vara vädret här i Umeå. Det har snöat konstant nu i flera dagar och just denna tisdag var det snökaos. Jag såg ut som en snlgubbe när jag klev in genom universitetets dörrar. Vilken tur att jag ändå var tvungen att sitta inne hela dagen. 
 
 
Efter många timmar av grubblande, kämpande och skrivande gav jag upp. Idéerna var få och motivationen låg på 3%. Jag packade ihop mina grejer och längtade efter att få krypa ner i pyjamas, se någon bra serie och bara ligga och tycka synd om mig själv en stund. Så det var precis det jag gjorde. Jag böt om till min mysiga pyjamas och bäddade ner mig med lite Wahlgrens värld (har fortfarande några avsnitt från säsong 2 att se) och låg där ett tag innan det var dags för middag. 
 
 
Efter middagen ville jag verkligen släppa allt som hade med skola och plugg att göra (det gör mig verkligen ångestfylld just nu) så jag körde ett 1h lång yogapass och kände hur alla muskler i kroppen fick arbeta. Så underbart! Sedan fick det bli lite mera serien och kvällsmacka innan jag somnade sött! 
Dagens outfit - Umeå - Yoga - chokladgröt - forever 21 - frukost - havregrynsgröt - mom jeans - tisdag - wahlgrens värld - yoga with adriene
2
Amanda Niclasson

Härliga bilder!

Clara

Skickar lite pluggpepp! Min sista termin sög verkligen men så skönt när det är över!!

Svar: åh tack!! Det kan jag verkligen behöva just nu!
Hemma Hos Felicia