VECKANS PLANER

Godmorgon alla fina! Så roligt att just du klickade in dig just här denna morgon! Nu kickar vi igång en ny vecka med massa program och deadlines (för ovanlighetens skull). Hela helgen har gått åt att plugga ekonomi, bland annat bidragsanalys och ABC-kalkyleringar. Lite tufft att en omtenta infinner sig när det är mycket på gång men jag har försökt mitt bästa med att hålla mig fokuserad i helg. Jag är faktiskt helt förvånad över hur bra det gått, dock är det svårt att hålla koll på alla olika formler. Vi får se hur mycket jag faktiskt lärt mig. 
 
Såhär har jag iallfall sett ut i helgen, osminkad i myskläder med en kopp kaffe i handen. 
 
Veckans planer:
 
Måndag:
Omtenta + skriva klart resultatdelen på uppsatsen. Ligger väldigt efter och jag känner på mig att kommer att känna mig stressad som tusan. 
 
Tisdag: 
Uppsatsens resultatdel ska skickas in
 
Onsdag:
Skriva opponeringsrapport på en annan grupp (helt enkelt läsa någon annans uppsats och skriva lite kommentarer om den, förbättringar och frågor etc)
 
Torsdag:
Opponeringsrapporten ska skickas in
 
Fredag: 
Jobba på uppsatsen 
Unna mig en riktigt mysig kväll med film och godis
 
däremellan ska jag försöka få in lite morgonpromenader och några yoga pass. en bra balans mellan allt skolarbete. jag insåg precis att det är rätt mycket med skolan denna vecka. ingen ledig stund, bara att bita ihop. det får bli en lugn helg istället, då får jag passa på att ligga i sängen hela dagen! 
Umeå - Yoga - schema - veckans planer
1
ajlimullersandvik.blogg.se

jag är också stressad, för mig är det dock inte en uppsats som ska in utan en analys, men aaaaaah, stressvecka!! Jg kanske också borde lära mig yoga..

Svar: åååh!!! men du, lycka till!! Jag tror att du kommer briliera och skriva en riktigt grym analys!! :D
Hemma Hos Felicia