ÄPPELKAKSBOLLAR

I helgen passade jag på att förbereda mig för den kommande veckan med att göra lite hälsosammare mellanmål att unna mig när allt känns surt och jobbigt. Att sitta framför datorn i flera timmar har gett mig massa huvudvärk och ont i höfterna men med dessa godingar känns allt mycket bättre.
 
Dehär hittar du i Food Pharmacys kokbok, äppelkaksbollar med dadlar, äppel och havregryn. En perfekt kombination som stillar sötsuget! 
 
 
SÅ enkelt att röra ihop, tog mig mindre än 10 minuter och de går jättebra att frysa ner så att man senare kan ta fram dem när de behövs! ♥
dadelbollar - food pharmacy - hälsosam mat - kokbok - mellanmål - recept - äppelkaka - äppelkaksbollar
3
Ebba Granholm Ström

Jag MÅSTE testa dessa! Mitt sötsug går i taket och jag vet inte vad jag ska göra åt det... förens nu. Tack för tips! De låter riktigt goda! Kanske kan slänga i en klick jordnötssmör också...? :)

Svar: JAJAJA! Do it! Jordnötssmör kan ju bli hur gott som helst! Det måste jag nog nästan testa jag med! .)
Hemma Hos Felicia

Ida - foto & häst

Men åh så gott! Måste testas :)

Svar: GÖR DET! du kommer inte att ångra dig!
Hemma Hos Felicia

Nina Bergquist

men mums! låter super gott!!

Svar: det var så goda!! Rekommenderar dem varmt!!
Hemma Hos Felicia