FREDAGSPEPP - that girl

Hörni! FREDAGSPEPPEN är tillbaka denna vecka. Veckorna bara springer iväg och inser aldrig att det är fredag innan det är försent. Ni som missat vad FREDAGSPEPPEN är så innebär det att jag varje (eller kanske någon gång i månaden) fredag hyllar någon som jag tycker att behöver lite extra kärlek och uppmärksamhet. Allt från bloggare till personer i min närhet. Och om ni vill ta en titt på flera jag hyllat här i bloggen kan ni klicka er in på kategorin högst upp! 
 
Nu kör vi! 
 
 
Denna vecka vill jag hylla en bloggare, en svensk tjej som inspirerar mig till 100%. Hennes bilder på både blogg och instagram är så fina och allt jag vill göra är att slänga ut alla mina möbler och köpa nya fina och dekorera som henne. Hon kan dethär med stil och mode minsann. Tjejen jag vill hylla denna vecka är Fanny Westin. Och glöm inte att spana in hennes instagram också!!!  Hon lägger upp så inspirerande matbilder att jag vet inte vart jag ska ta vägen! 
 
 
Fanny Westin - fanwesa - fredagspepp - instagram
4
Jemina

Vad kul med en inläggsserie som denna!

Svar: hihih tack så mkt!!
Hemma Hos Felicia

Ebba Granholm Ström

Vilket underbart koncept, och jag är även i stort bohov av tips på bloggar att läsa så detta är ju perfekt!

Svar: ååh tack!!
Hemma Hos Felicia

Linnéa

Kul med såna inlägg :)

Annika

Vilken kul grej med fredagspeppen :) Kram

Svar: det behövs massa kärlek och jag vill alltid sprida lite extra på fredagar! .)
Hemma Hos Felicia