it's been a long week

 
Godmorgon på er! ÄNTLIGEN lördag! Vilken intensiv vecka det varit, termin 6 kickade igång rejält kan man säga. Nu är jag verkligen inne på det sista. C-uppsatsskrivandet är nu i full gång och jag har fått kämpa med motivationen hela veckan. Redan första  dagen på terminen var det dags att börja planera och sedan dess har hjärnan gått på högvarv. Det har varit långa dagar, mycket stillasittande och många koppar kaffe. Jag har försökt varva detta med någon kvällspromenad samt yoga för att försöka komma bort från uppsatsen ett tag. 
 
Så idag ska jag ha en pluggfri dag, spendera timmar i sängen med denna goda frukost och slötitta på serier. Idag ska jag ladda batterierna för kommande vecka och försöka hitta dendär gnistan. Jag har alltid haft problem med att kunna inse att "jag kan". Jag är inne på min sista termin nu, mitt tredje år. Såklart att jag kan, men jag har bara så svårt att inse det och just nu är feedback något jag värderar till 100%. Och pågrunad av detta så får jag jobba extra med min movtivation till att fortsätta med c-uppsatsen. 
 
Dagens frukost ser ut såhär: Naturell yoghurt med müsli, päron, blåbär och en BE-KIND-bar som jag skar i bitar och använde som topping. Det är ett superbra tips om du precis ätit den sista nöten och vill ha lite textur i frukosten. Du kan använda vilken bar som helst, BE-KINDs stänger består praktiskt taget av barar nötter vilket är perfekt som frukost! 
be-KIND - frukost - mellanmål - mon amie - naturell yoghurt - nötter - päron - rörstrand
8
anne von porat

Vilken fin blogg du har Felicia

Svar: åh tack så mkt Anne!! :D
Hemma Hos Felicia

Vicktoria

God frukost!

Evelina

Vad gott! :)

Linnéa

Frukosten ser jättegod ut!:)

Maria

Fina bilder!! :))

Christer Holm

Trevlig blogg och stilren :) frukosten såg god ut :)

Erica

Gott det ser ut! 😊🌸

Fitnessfia

Wow det där såg hur gott ut som helst!