NEW HAIR

DÄR RÖK HALVA HÅRET! Vilken lättnad! Så skönt att bli av med det slitna, torra håret. Och jag är så nöjd med resultatet. Det är lite kortare baktill, som en page kan man nog säga. Så enkelt att kamma igenom nu. Jag hade länge försökt ta mig i kragen och boka en tid till en klippning och är så glad att det äntligen blev av. 
 
Perfekt start på det nya året!  
 
 
Jag känner mig nästan som en ny människa! Håret påverkar verkligen hur gammal man ser ut att vara. Jag tyckte att jag såg så ung ut i mitt långa hår och vill ändå se ut som mina 23 år. ♥
5
Film&serier bloggen

Du passar verkligen i den där frisyren - supersnyggt blev det!

Svar: tack så jättemkt!!! blir så glad !! :D
Hemma Hos Felicia

Jarina

Jättefin längd! :) Du passar så bra i det!

Svar: tack så jättemkt Jarina!!! blir så himla glad, är supernöjd! :)
Hemma Hos Felicia

Amanda

Så fint!

Svar: ååh tack Amanda!! Du förgyller min dag!! :D
Hemma Hos Felicia

Anna

Super snyggt!!!😍😍

Svar: ååh tack Anna, så glad jag blir!!! <3
Hemma Hos Felicia

Sofie

GUUUD VA SNYGGT!!!!!! STOR HISS

Svar: ååh tack Sofie!!!! Vad glad jag blir! <3
Hemma Hos Felicia