SELF PORTRAIT

 
Det var ett tag sedan jag fotade lite självporträtt. Provade även på att locka mitt korta hår men insåg snabbt att det inte såg riktigt bra ut. På bilderna ser det riktigt grymt ut men i verkligheten såg det lite knasigt ut. Får jobba på det helt enkelt. 
 
Men måste säga att jag blev rätt nöjd med bilderna (man skulle inte ens kunna gissa sig tll att jag en timme innan dehär bilderna togs låg halvdöd i sängen framför Sveriges mästerkock och tyckte synd om mig själv). 
fotografering - självporträtt - svartvitt
12
Nicolina

men WOW så fina bilder

Svar: åh tack fina du!!
Hemma Hos Felicia

Christer Holm

Jättefina bilder :)

Svar: tack så mkt!! :)
Hemma Hos Felicia

Angelica

Så fina bilder! Kram

Amanda

Så vacker!

Svar: åh tack desamma Amanda!!
Hemma Hos Felicia

Jackie

Jätte fin blogg, super fina bilder!🙂

Emelie

underbara bilder och dom gjorde sig jätte fint i svartvitt.
Det gav en jätte fin känsla :)

Felicia.a

Jätte fina bilder!😍

Jennifer

Fin du är :D

Liw

Fina naturliga bilder! Du påminner lite om dirty dancings "baby" 😃 Det håret ville jag alltid ha när jag såg på den filmen 😉

Danielas Dagbok

uuuursnyggt!!

Carro

Fin blogg :)

Nicolina

Så fin du är!