50-ÅRSFEST

I början av juli fyllde min pappa hela 50 år och vi hade planerat en liten överraskningsmiddag till honom på Pavis. Det var en fin och varm sommarkväll. Vi hade bjudit in några av hans närmsta vänner för att fira den stora dagen. Man fyller ju bara 50 en gång, am I right? 
 
Vi drack och åt gott, jag hade gjort ett quiz om födelsedagsbarnet som blev en succée och vi avslutade dagen med livemusik ute på altanen. Kvällen blev helt magiskt! ♥
 
 
En grattiskram från syster! 
 
 
Jag åt nötpanerad chevré med ugnsbakade rödbetor, rödbetshummus och svarta linser. Herrejösses vilken god rätt, det bara vattnas i munnen när jag tänker på den. 
 
 
Vi hade även beställt en cheesecake från Kaffia som smakade ljuvligt! En jordgubbs- och vitchoklad cheesecake! 
 
 
Systrarna var redo för partaj! Alltid lika glada!
 
 
Tony och Victoria var på plats för att fira pappa.
 
 
Tove H stod för livemusiken, vilken härlig stämning det blev när solen gick ner! v
 
 
Jag var klädd i ett set från Romwe ♥
 
 
Gänget samlades ute på terassen för att fortsätta kvällen! Tack alla som ville överraska pappa! Ni gjorde kvällen till en perfekt fredagkväll! 
50-årsfest - Kaffia - Pavis - Tove H - cheesecake - jakobstad - romwe - vegetariskt