MIDSUMMER OUTFIT

 
Den här outfiten är en vecka sen, men såhär var jag klädd på midsommar förra fredagen. Som sagt så var vädret inte på vår sida och jag bestämde mig för att slopa den klassiska midsommarklänningen för mina favoritjeans som jag matchade med en hoodie samt en kofta. Det var rätt kallt ute på Caspers villa så jag hade bunkrat upp med mycket kläder. 
 
Jag spenderade midsommar på en av mina vänners villa i Jakobstad med en massa vänner. Det blev som en liten reunion eftersom att jag inte sett flera av dem på jag vet inte hur länge. Vi åt och drack gott, spelade spel och umgick. Det blev dock en tidig kväll för mig, eftersom att vädret var så dåligt ville jag ha en lugn kväll. Mitt humör påverkas mycket av vädret och jag hade tagit beslutet att åka hem tidigt. Men jag hade ändå en riktigt rolig kväll! ♥
boyfriend jeans - midsommar - midsommarafton - outfit - romwe
5
iseedee

Tjusig outfit! =) Horden var jätte fin!

sofia

Åh vilken fin outfit :)

Jennysvardag

Fin outfit :)

Lisa (sjubarnsmamman)

snyggt

Emma Engström

Låter verkligen inte alls fel! :D