RÖDBETSPASTA

Har ni planerat in en picknick och funderar över vad ni ska ta med er för smarrigt? Det blir oftast att man köper dendär vattenmelonen och brer några mackor som är enkelt att förbereda. En rätt som också är superenkel att göra samt som kan varieras på så många olika sätt är Pastasalladen. Du kan egentligen slänga ihop lite av det du hittar i ditt kylskåp. Det kan inte bli fel. 
 
I måndags gjorde jag denna goda pastasallad till mig och Mikaela. Jag provade på en rödbetspasta som var hur god som helst (och kan hittas i de flesta mataffärer). Jag kokade pastan och lät den sedan svalna. Sedan blandade jag ner fetaost, tomater, soltorkade tomater och purjolök. 
 
 
Och voila, du har en mättande och god pastasallad att ta med dig till picknicken. ♥
fetaost - pastasallad - picknick - rödbetspasta - soltorkade tomater
7
Emma Engström

Aldrig testat rödbetspasta, men blir såå sugen! <3

enna

Gud vad gott det ser ut! Brukar köra på bönpasta men har ännu inte testat rödbetspasta.

Svar: du måste testa! det var supergott!! :)
Hemma Hos Felicia

iseedee

Jag visste inte ens att det fanns rödbetspasta, men det ser väldigt aptitligt ut! :D

Svar: hihi, jag kan varmt rekommendera den! Lite variation till den vanliga pastan! ;)
Hemma Hos Felicia

ISA

Åh men dina recept <3 Så enkla men ändå så gott! Very do-able så att säga ;) Nu ska jag läsa om din picknick i inlägget innan, så mys!

Svar: Jag försöker dela med mig av recept som är rätt enkla att göra! Man är ju lätt så lat ibland och då kan dehär recepten vara bra tillhands! :)
Hemma Hos Felicia

Josäfin Andersson

oj jääklar vad gott det där såg ut!! Ska lätt testa rödbetspastan, ser ju så festligt ut :D

Svar: Det tycker jag att du ska göra!!! Hoppas att du gillar den! :)
Hemma Hos Felicia

torres

Men jag dör så gott!!! ♥♥

Svar: hihihi !! <3
Hemma Hos Felicia

Saga

Men åååh tack för tipset! Har själv nyligen gjort slut på en likadan påse här hemma (fastnade 😍) så får väl gå och köpa en till (eller två eller tre). F. Ö. Är motsvarande morotspasta rätt god med 😀

Svar: Jag måste testa morotspastan nästa gång!!! :D
Hemma Hos Felicia