BLOGGLISTA

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp:
Yoghurt, ägg, äpplen, sallad och någon sorts bredbart pålägg
 
Fyra saker du inte kan vara utan:
Böcker (skulle inte kunna leva utan att få läsa böcker), mobilen, vänner som finns där för mig och vardagslyx
 
Tre saker du inte kan äta:
Rödbetssallad som man köper färdigt i butik, ärtsoppa och lever. 
 
Två saker som gör dig glad:
Sena sommarkvällar med personer jag gillar och när jag hittar en tv-serie jag inte kan sluta titta på. Lite fokus på de små guldklimparna i vardagen!
 
En sak du gör flera gånger i veckan:
Jag yogar. Just nu går jag på pass en gång i veckan men försöker också få in ett eller två pass på egenhand! Yoga på villan är ju helt underbart, ute på bryggan i solnedgången med vågornas skvalp i bakgrunden. Men nu när det varit så dåligt väder har jag yogat hemma framför tv:n till något youtubeklipp. Fungerar lika bra! 
listan kan även hittas HÄR
blogglista - lista