FREDAGSPEPP - En ny talang

Vid det här laget borde ni veta vad fredagarna för med sig här på bloggen. Jo, lite extra pepp och girl power med FREDAGSPEPPEN. Det är som sagt ett koncept här på bloggen som innebär att jag hyllar någon som inspirerat mig lite extra under veckan. Vad är bättre än att börja helgen med lite pepp och inspiration!! Om ni vill se vem jag tidigare hyllat kan ni spana in kategorin högst upp i bloggen!
 
Vem vill jag hylla denna fredag? 
 
 
Idag vill jag hylla en ung talangfull tjej som precis släppt sin första singel. Hennes sångröst är så otroligt vacker! Och hon är bara 17 år gammal. Tänk att släppa sin första singel som sjuttonåring? Hur coolt är inte det? Vi bor dessutom i samma lilla kommun + att hennes pappa var min lågstadielärare i tre år. Ja, världen är allt liten. Tjejen jag vill hylla heter Matilda Ahlgren och hennes singel heter Deep blue eyes och släpptes första juni! 
 
IN OCH LYSSNA!! Ni hittar den även på Spotify HÄR
 
 
Hennes coverbilder till singeln är så otroligt vackra! Vilken skönhet!  
 
 
In och lyssna på hennes singel! ♥
fredagspepp - matilda ahlgren - musik - sång
4
corneliaeriksson.blogg.se

Åhh vad roligt med ett sådant pepp! Och låten är jättefin, wow! :)

Svar: men visst är den! Den är min nya favvo!!
Hemma Hos Felicia

iseedee

Vad fint! =)

Svar: <3
Hemma Hos Felicia

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Vilken fin pepp :). Så himla inspirerande att göra så här :)

Svar: åh tack!!
Hemma Hos Felicia

Corinne Grönholm

Tack för tipset! Ska kika in hennes låt på en gång :)

Svar: hennes sångröst är magiskt!!
Hemma Hos Felicia