FREDAGSPEPP - franskchic

Jag älskar fredag. Faktiskt så älskar jag fredagar så mycket att jag skapat FREDAGSPEPP. Det är ett koncept här på bloggen som innebär att jag hyllar någon som inspirerat mig lite extra under veckan, någon som jag vill ge lite extra kärlek och pepp. Det kan vara allt från bloggare till din mysiga farmor. Om ni vill spana in vilka jag hyllat tidigare kan ni spana in kategorin högst upp i bloggen!! 
 
Så, vem vill jag hylla denna vackra fredag? 
 
 
Idag vill jag hylla en tjej vars instagram-konto är helt magiskt. Hon har byggt upp en konto som känns personligt, som beskriver henne perfekt och som ger en perfekt blick av vem hon är. Moa Kola bor i Åbo men är för tillfället i Frankrike och lever livet. Ja men ni förstår väl att jag lever mig in i hennes instagram bilder! Hon lever mitt drömliv. Hur underbart skulle det inte vara att få spendera sin tid i Frankrikes vackra miljö? Dessutom kan hon inreda och hennes klädstil är lite fransk-chic om jag får sätta mina egna ord på den! 
 
 
Hennes instagram hittar ni HÄR, spana in henne och dröm er bort i hennes vackra bilder!! 
Moa Kola - frankrike - fredagspepp
1
Hannas krypin

Vilket härligt konto! Tack för tipset.

Svar: åh tack Hanna! :D
Hemma Hos Felicia