FREDAGSPEPP - mera fashion

Godmorgon! Idag är det fredag och vi kickar igång denna spännande helg med lite FREDAGSPEPP. Jag tror att det kan göra våran helg ännu bättre. Jag tycker att det behövs lite extra kärlek och pepp idag. Eller vad säger ni? FREDAGSPEPP är ett koncept här på bloggen där jag hyllar någon jag tycker behöver lite mera uppmärksamhet, någon som inspirerar mig och som helt enkelt behöver lite mera kärlek! Om ni vill ta del av flera inlägg av denna sort kan ni hitta detta högst upp i bloggen under kategoring FREDAGSPEPP.
 
Så, mina damer och herrar. Vem vill jag hylla denna fredag? 
 
 
Idag vill jag ge lite extra kärlek till en finlandssvensk tjej med en otroligt vacker klädstil och som inspirerar mig till 100%. För tillfället befinner hon sig i Stockholm där hon gör sin praktik på Damernas Värld. Alltså hur coolt är inte det? Hennes instagram är fylld med vackra bilder från staden men även otroligt vackra bilder på henne själv och outfits som gör mig så avundjsuk. Tjejen jag vill hylla idag heter Kajsa Mäenpää och hennes instagram hittar ni HÄR och hennes blogg kan ni hitta HÄR. Ni måste spana in henne, ni kommer inte att ångra er! 
 
 
Här är tre bilder från hennes instagram som är såååå otroligt vackra!
Estenom - damernas värld - fredagspepp - kajsa mäenpää - stockholm