OUTDOOR YOGA EVENT

I tisdags styrde jag kosan mot Vaasa för att delta i Frukostflickornas Outdoor Yoga event som ägde rum på vackra Villa Sandviken. Vi körde en yoga pass på 1h ute i parken med vågornas brus i bakgrunden. Vi hade även tur med vädret och solen värmde under passets gång. 
 
Det blev minsann en lyckad kväll. Jag hade även med mig Elin under kvällen. Vi passade på att käka middag tillsammans på Vegoshi inne i stan innan eventet. Vi fick lite kvalitetstid tillsammans, hon är min partner in crime. ♥
 
 
Jag körde på en färgrann outfit under kvällen! ♥
 
Tack Michaela Finne, Frukostflickorna och Villa Sandviken för en magisk kväll! 
Vaasa - Yoga - frukostflickorna - michaela finne - outdoor yoga - vegoshi - villa sandviken
4
Ida-Marie

Åååh vilken härlig kväll!!

Svar: det var så underbart! Vi hade så tur med vädret! <3
Hemma Hos Felicia

Liselotte Johansson

Åh vad härligt med yoga ute. Jag ska på uteyoga vid en sjö på söndag morgon. Det ska bli härligt.

Svar: Åh, då ska du verkligen njuta! Det är så himla skönt med utomhusyoga! :D
Hemma Hos Felicia

Danielas Dagbok

Harmade mig SÅ att jag inte kunde vara med på detta event, verkade så härligt!

Svar: det var så underbart! Så synd att du inte kunde delta! Vi får hoppas på flera liknande event i framtiden!! :D
Hemma Hos Felicia

Linnéa

Hej!
Snygga träningskläder!!!!!!!!!

Var har du köpt dom? :D

Svar: tack fina du!! jag tror tröjan kmr från h&m och tightsen kmr från gina 😍
Hemma Hos Felicia