En vecka i Larsmo

Nu är jag tillbaka i Umeå, precis käkat frukost och njutit av en lugn morgon all by my self! Dessutom är det plusgrader utomhus, vilken kontrast till gårdagens -20. Jag hann med ett och annat när jag var hemma i Larsmo och tänkte summera min vecka med lite mobilbilder. 
 
Detta är vad jag hunnit med under veckans gång:
 
 
Lyxat till det med en latte på Robert's Coffee medan jag jobbade med uppsatsen. Så mysigt att bara sitta där och jobba, inte mycket folk alls som störde mig i mitt arbete. 
 
 
Mamma och jag har käkat lunch på Manna, så behändigt när man har gångavstånd och inte har någon motivation att slänga ihop något eget. Vi hann dessutom med två luncher under veckan. Till vänster ser ni en ceasarsallad med räkor, jag älskar verkligen ceasarsallader. Min favorit. Och till höger ser ni en sallad med  kallrökt lax. Oh my vad god och mättande den var.
 
 
Alfons och jag har hängt en massa. Han ville vara med när jag yogade en morgon, haha så himla mysigt. Och så ville han också vara med när jag tittade på How to get away with murder (jag är inne på säsong 3 nu och herrejösses vad spännande det är)
 
 
Te med citron, en favorit när det är kallt ute. Ett bra sätt att kicka igång kroppen på. 
 
 
En outfit från veckan, när jag för en gångs skull klädde på mig OCH sminkade mig. Det känns som att jag varit osminkad rätt så mycket denna vecka, men det har varit skönt. 
 
 
Mamma laxsoppa är en solklar favorit. 
 
 
Det har blivit en del promenader i solen, så härligt att den tittat fram under veckan så att man får börja bygga upp d-vitamin förråden igen. ♥
 
 
Som avslut på min lilla mini-semester bjöd pappa på god middag inne i stan. Självklart blev det sushi, ett vinnande koncept! 
 
 
lördagsmorgonen befann jag mig på en fullsmockad båt, försökte jobba på lite skolarbeten och min presentation (!!!!!) som äger rum på måndag. Veckan gick rätt snabbt, men ändå skönt att vara tillbaka i Umeå. 
Gourmetkafé Manna - Robert's Coffee - Shih Tzu - Yoga - caffe latte - ceasarsallad - citronte - golden lotus - kallrökt lax - larsmo - laxsoppa - lunch - morgonpromenad - sushi - wasaline