Hemtenta, pizza och en busig hund

I torsdags packade jag väskan, hoppade på båten för att spendera några dagar på hemmaplan. Skönt att få komma hem, börja dagen med en god frukost och Nyhetsmorgon på tv. Den bästa starten på dagen enligt mig. Dock varade det inte länge eftersom att jag klockan 10 var tvungen att skriva hemtenta, som tog mig 4½h. Men nu är den iallafall över och jag kan äntligen slappna av. 
 
 
En kopp te för att kicka igång dagen! Och nyheterna i bakgrunden! 
 
 
Yoghurt med banan, päron, müsli och torkad aprikos. 
 
 
Här spenderade jag hela förmiddagen. 
 
 
Fina Alfons, alltid lika busig och glad när jag kommer hem! 
 
Vi avslutade kvällen med hemmagjord pizza (som fick 11/10 möjliga). Supergott minsann. Sedan bänkade vi oss framför tv:n med lite vin och film. Som jag saknat att få kura ihop mig på soffan med familjen. Ibland inser man inte hur mycket man saknar dem! ♥
Shih Tzu - frukost - hemmagjorda - hemtenta - larsmo - nyhetsmorgon - pizza - prosciutto - tulpaner - vinkväll - yoghurt