OMAKO:s releasefest

I torsdags befann jag mig på Omako:s releasefest i Jakobstad. En ny klädaffär med en härlig atmosfär och stort utrymme. Dörrarna öppnades klockan 19:00 och det strömmade in folk som ville fira. Det bjöds på tilltugg och bra musik och även ett glatt humör från både personal och besökare. ♥
 
 
Mitt sällskap under kvällen: Robin, Amanda och Ludde 
 
 
Jag älskade verkligen den minimalistiska miljön! 
 
 
Det fanns även en DJ på plats under kvällen. 
 
En glad Felicia, med nyfärgat (lite för kopparfärgat) hår
 
 
En del passade på att köpa något fint under kvällens gång! ♥
 
 
Omako - Shopping - jakobstad - releasefest
2
Elinor

Fasiken vilka fräscha Superga... Vill också ha sidenband.

Anna

Åh måste ta en sväng därvia nästa gång jag är i jeppis! :D Ser ju riktigt trevligt ut!