A warm evening

Att kunna sitta ute sent utan att frysa är ju så underbart. Häromdagen satt jag ute och läste på gräsmattan, jag njöt verkligen av att kunna ta det lugnt. Jag satt där i flera timmar, tiden bara sprang iväg. Denhär vårvärmen ha verkligen överraskat mig på ett positivt sätt. Man blir ju så glad i själen! 
 
 
Jag passade även på att fota lite i kvällssolen. På bilden ser ni även min lilla solstol som jag spenderade timmar i häromdagen. Ja, men ni förstår väl att jag njuter här borta. Här mår jag bra! 
 
 
Det har även börjat blomma, massa blommor har slagit ut på gräsmattan och de är såååå vackra! Speciellt i motljuset!
 
 
Mina fräknar har även dykt upp i mitt bleka ansikte. Det är ett stort vårtecken för mig. De dök upp redan första dagen jag satt i solen. Jag tycker att fräknar är lite charmigt och det ger mitt vintertrötta ansikte en liten boost. 
 
 
Det var molnfritt på himlen, det blåste lite skönt vilket gjorde kvällen helt perfekt! ♥
fräknar - kvällssol - sollefteå - Österåsens hälsohem
2
ISA

Vilken UNDERBAR bild på dig hörrdu, ser så fräsch ut med fräknar :) Låter som du lever rätt gött nu, haha. Solen gör ju alla så glada känns det som <3

JUNITJEJ

Härliga bilder!