En fin helg

Vilken otroligt vacker helg vi haft och jag är så tacksam att få ha såhär fint väder de här sista dagarna i Sollefteå. Det kommer lämna fina spår. Man kan säga att jag njutit till 100% av denna lediga helg. Jag har spenderat en stor del av tiden ute i solen, jag har läst, promenerat i skogen, käkat god vegetarisk tacopaj och nästan sett hela säsongen av The Rain. Det behöver jag nog inte förklara, ni som sett den förstår. 
 
Jag har det bra helt enkelt, jag klagar inte. Sollefteå visar mig sin bästa sida. Så skönt att kunna lämna detta ställe med fina minnen och erfarenheter i bagaget! ♥
 
 
Och hörni, min favoritklänning har krymt i tvätten (den jag har på mig). Den är nu aningen för kort och en liten vindpust gör att jag visar hela rumpan. Dags att införskaffa nya sommarkläder tror jag. Men den här klänningen har följt med mig ett par år och jag tror att det är dags att säga adjö. 
praktik - sollefteå - Österåsens hälsohem