Ett tack och ett adjö

Idag beger jag mig hemåt, efter 3 år i Umeå och åtta veckor i Sollefteå beger jag mig äntligen hemåt. Permanent. Jag har massa blandade känsor i kroppen, upprymdhet, lättnad, nervositet, ledsamhet osv. Ikväll kommer jag att få bädda ner mig i gästrummet hos mina föräldrar och sedan få vakna upp till nya möjligheter. Näe men det är ju så galet. 
 
Tack Österåsen för en grym praktikperiod, jag lämnar denna plats med ett bagage fyllt med kunskap och livserfarenheter, glädje och positivitet. Varje dag har gett mig något, det har inte funnits en dag jag vaknat upp och suckat. Om ni någongång har chansen att göra din praktikperiod på Österåsen, gör det. Du kommer inte att ångra dig. Det har förändrat mig till det positiva, gett mig en annan syn på livet och en liten kick i rumpan helt enkelt. 
 
 
Äppelträden blommar utanför huvudingången, det är så magiskt och vackert! 
 
 
♥♥
 
 
Solnedgången när den är som vackrast. Men ni förstår väl att det gör ont att lämna allt detta!!
I örtträdgården kan man hitta fina blommor, rabarber och örter! 
 
Nu har jag bara en hel dags resande att se framemot! Ta hand om er och vi hörs på andra sidan Kvarken! 
maskrosor - praktik - sollefteå - Österåsens hälsohem - äppelträd - örtträdgård
1
PJ:s byffé - från by till fe

Du skriver så positivt om Österåsens Hälsohem att jag känner nästa för att bli inlagd. ha, ha kanske inte inlagd men i alla fall få prova på. Verkar vara ett toppenställe.