FREDAGSPEPP - för en bokmal

Nu är det dags för lite FREDAGSPEPP. Det är ett koncept här på bloggen som innebär att jag på fredagar har valt att hylla någon som jag tycket behöver lite mera kärlek och publicitet, någon som jag tyckt lite extra mycket om under veckan och som jag blivit inspirerad av. Det finns en kategori högst upp i bloggen om ni vill spana in vem jag hyllat tidigare fredagar. 
 
Så, nu är det dags. Vem hyllar jag denna vecka? 
 
 
Vid det här laget som borde ni förstå att jag är värsta bokmalen. Jag plöjer igenom bok efter bok. Jag får aldrig nog. Men ibland behöver även jag lite inspiration till vad jag ska läsa. Så nu har jag hittat ett otroligt inspirerande instagram-konto för dig som är helt galen i böcker. Jessica Robins fotar otroligt fina bilder och ger mig sådan inspiration att det enda jag vill göra på dagarna är att läsa. Bok efter bok. Hon har många grymma boktips på sitt instagram konto och på hennes blogg kan du även hitta en liten review av alla böcker hon läser. Så bra! 
 
Här nedan ser du fyra exempel på böcker hon läst! Klicka in på hennes instagram, klicka på följ och inspireras. Kanske du hittar någon ny favorit! 
 
 
bokmal - fredagspepp - instagram - jessica robins
1
ajlimullersandvik.blogg.se

Wooow, vilket härligt tips, dunderfint!

Svar: ååh tack fina du!
Hemma Hos Felicia