Frukostbufféen

Godmorgon på er! Detta är vad jag vaknar upp till varje morgon här på Österåsen. Visst är det lyxigt!? Här erbjuds färsk frukt, yoghurt, gröt, sill, knäckemackor, lite olika frösorter, müsli och ägg. En varierande frukostbuffée så att man kan bara välja och vraka. Jag har varierat mellan en yoghurt- eller grötfrukost, beroende på vad jag känner den morgonen. Ibland har jag också kört på kvarg för lite mera mättnad. Självklart så toppar jag det med färsk frukt och olika frökombinationer. Jag har även hittat äppelmosen, så himla god att ha på gröten. Ett litet tips för den som vill prova något nytt. 
 
 
Här ovan ser ni fyra olika varianter av mina frukostar. En yoghurtfrukost med äpple och banan, en havregrynsgröt med äppelmos och banan, en grahamsgröt med blåbär och banan och en kvargfrulle med müsli, frön, banan, ägg och blåbär.
frukost - frukostbuffée - grahamsgröt - havregrynsgröt - kvarg - norrmejerier - yoghurt - Österåsens hälsohem
1
ajlimullersandvik.blogg.se

Jag kan knappt tro det, det är så himla lockande denna syn <3 ÄLSKAR FRUKOST och särskilt att få plocka och välja och blanda i godan ro ^^

Svar: hahah, då är vi två! frukost är det bästa målet på dagen! :)
Hemma Hos Felicia