TODAY'S WEATHER

Hörni, vi måste prata om vädret. Det är ju underbart. Hela 22 grader i skuggan, det blåser varma vindar och man kan gå i bara träningstopp ute i skogsspåren. Herrejösses, jag njuter till 100%. Vädret i Sollefteå får ett plus i kanten idag. Jag hoppas att vädret är lika bra hos er och att även ni har passat på att spendera någon timme utomhus idag, kanske en liten lunchpromenad eller en fika utomhus efter jobbet?. Jag och mina kollegor åt lunchen utomhus idag och det var nästan för varmt att sitta ute en längre stund. 
 
Och ni ser ju hur blek jag är, this body needs some sun right now!!
 
 
Jag passade också på att ta en liten skogspromenad efter jobbet, njuta av naturen och en riktigt bra podd. Jag satt även en stund och njöt av utsikten, filosoferade och tog några djupa andetag för att ge min kropp och knopp ny energi! ♥
sollefteå - väder
1
Camilla Persson

Visst har det varit underbart väder dom senaste dagarna, man får passa på att njuta! :)

Svar: verkligen!!! Man vet aldrig när det vänder! :)
Hemma Hos Felicia