Vårens musikfavoriter

Min musiksmak förändras drastiskt när vinter blir till vår. Jag märker att min spellista har förändrats till en peppig och glad spellista från att ha varit en trist och grå, nästan deppig spellista. Men det kanske också beror på att jag helt förändrats psykiskt under de här veckorna jag varit här på Österåsen. Min praktik har verkligen gjort mig stabil igen. 
 
Självklart tänkte jag dela med mig av mina nya musikfavoriter. Här kommer nio låtar jag inte kan få nog av just nu: 
 
 
Dirtbag - Pauline
That don't impress me much (Triple J like a version) - HAIM
Breathe - Jax Jones ft. Ina Wroldsen
 
 
Tror du att han bryr sig? - Benjamin Ingrosso och Felix Sandman
Temple - Saara
Bad Mood (Recorded at Spotify Studios NYC) - Miley Cyrus
 
 
Off my feet - Pia Mia
Drunk on you - Zookeeper
Listen - Seeb ft. Iselin
 
Har du någon favoritlåt nu i vår?
Jax Jones - Miley Cyrus - Pia mia - Saara - Seeb - Zookeeper - benjamin ingrosso - haim - musik - spotify