Det ekar tomt

Hej på er! Vilken mulen torsdag vi vaknat upp till. Här har jag precis fått i mig frukost och ska snart bege mig mot butiken för att fylla på mitt kylskåp. Jag är riktigt stolt över förra veckans mathandling eftersom att jag inte behövt springa iväg till butiken under veckans gång. Men det är väl kanske för att jag jobbat en hel del också. 
 
Och det är väl därför det stått tomt här på bloggen ett par dagar. Mina idéer för intressanta blogginlägg är på botten just nu och det gör alltid lite extra ont i hjärtat när bloggen måste stå tom. Men det är väl nödvändigt ibland. Jag har dessutom tagit på mig lite extra jobbpass denna vecka så det är 100% fokus på jobb just nu. 
 
En liten tankeställare, skulle ni vara intesserad av att ha en frågestund här på bloggen? Är det något ni funderar över eller har ni någon fråga ni skulle vilja ha besvarad? Hojta till om ni känner att det låter som en bra idé så kanske det kommer upp ett inlägg senare! 
 
1
Corinne Grönholm

Alltid kul med frågestund om du frågar mig! Bra också om du försöker att inte ta någon stor stress om det blir några tomma dagar, viktigt att få vila om man har mycket annat på gång! Idéerna brukar också komma tillbaka när man får lugna ner sig lite :)