Ett måste i juletider

Det är nu vi påbörjar julmyset. Jag har nu fått hem min adventskalender och nu kommer jag att dricka riktigt gott te i 24 dagar. Jag klickade hem denna skönhet från Nabo store och lyckades även få gratis frakt. Det var ett specialerbjudande runt farsdag och det tackar man inte nej till. Det tog inte länge innan den var i min ägo. 
 
 
Den var inslagen i ett silkespapper med en liten mysig sticker ovanpå!
 
 
Den är väldigt simpel, precis i min smak. Jag har inte tjuvkikat på sorterna eftersom att jag vill ha det som en överraskning så om ni är nyfikna kan ni alltid spana in min insta story den 1 december för att se vad den första luckan innehöll! 
juletider - julmys - nabo store - teadventskalender
5
sarah

dom har jag oxå

sarah

dom har jag oxå

mammatillmirakel.blogg.se

Yum, själv har jag kaffekalendern! :)

mammatillmirakel.blogg.se

Yum, själv har jag kaffekalendern! :)

TIDSTJUVEN

Men mmm, så härligt att få börja varje dag fram till jul med en ny tesmak. :D Jag har sett att det finns en tekalender på Halpa-Halli också (fast det är nog en annan än just den här som du har tror jag). Måste bestämt önska en sådan av lillajultomten i år :D

Svar: ja, det kommer ge massa julkänslor! Speciellt nu när det inte finns snö ute :D
Hemma Hos Felicia