FREDAGSPEPP - matinspiration

Glad fredag på er alla! Hörni, december närmar sig. Jag är supertaggad på första december, med lilla jul, julkalender och att få öppna första luckan i adventskalendern! Men först så vill jag avsluta november månad med lite FREDAGSPEPP. Det var ett tag sedan. Det är ett koncept här på bloggen där jag hyllar någon som inspirerat mig lite extra under veckan, det kan vara allt från min mormor till Oprah. 
 
Så vem vill jag hylla denna fredag?
 
 
Jag upptäckte precis att jag har hyllat denna tjej en gång tidigare, MEN nu är det så att hon har startat ett eget matkonto på instagram och jag är så supertaggad på vad som komma skall. Corinnes Matinspiration (@corinnesmat) är kontot ni måste följa idag. Alltså hur gått låter inte ärtpestopasta? Det jag gillar med Corinnes matlagning är att hon inspirerar till hälsosamma maträtter som är fylld med bra näringsämnen. Jag är ofta ute efter nya tips och idéer till min vardagsmat och då kikar jag gärna in på Corinnes blogg för lite inspiration. 
 
 
varför inte prova på denna goda ärtpestopasta? hon bjussar även på ett enkelt recept på ett filmjölksbröd samt en riktigt mumsig morotssoppa med linser! 
corinne grönholm - fredagspepp - matinspiration