Julmys på Marimekko

Så här börjar jag gärna mina lördagar i framtiden. I helgen fick nalkades det julmys på Marimekko här i Vasa som Frukostflickorna anordnade. Det bjöds på bland annat goda frukostmackor från Aroma bageri, pepparkakor, kaffe och dryck från Vitamin Well. Det  här kändes som en bra början på julsäsongen. Vi var 90 stycken morgonpigga som samlades på Marimekko för julmys, frukost och inspiration inför vintern! 
 
 
Vi fick också med oss varsin goodiebag i en tygpåse med Marimekko print! Så fin och kommer garanterat att använda den flitigt här framöver!
 
 
Mitt sällskap under eventet. Anna-Sara och Elin! Under morgon fick vi också ta del av en liten modevisning där vinterns mode visades upp. Superfina plagg och jag blev smått förälskad i en svart och guldfärgad tröja! 
 
 
Och spana in väskan, den blåa färgen är så vacker! 
 
Tack Michaela Finne, Frukostflickorna och Marimekko för ett riktigt lyckat event! Jag kunde inte ha börjat min lördagmorgon på ett bättre sätt!
Aroma Bageri - Marimekko - Vaasa - event - frukostflickorna - julmys - michaela finne
1
TIDSTJUVEN

Det var verkligen en toppenevenemang! :D

Svar: åh ja!! Jag längtar redan till nästa!! :D
Hemma Hos Felicia