Nio från veckan

 
Dinner: en nudelwok med ugnsrostade champinjoner! Det är så gott att ha i champinjoner i ugnen, det ger en så otroligt god smak! 
Ja, och så har jag bakat lite mera morotsscones. Hade lite surmjölk i kylen som höll på att bli dålig så då passade jag på att slänga ihop lite scones. Alltid bra att ha i frysen! 
 
 
Lite mys hemma. Jag har bland annat njutit av lite vin på en vardag, några serieavsnitt och te i massor. Som sagt så är jultesäsongen garanterat inledd och jag dricker gärna en kopp varje kväll nu. Och Aurora vill alltid vara med och mysa!
 
 
I torsdags firade vi Anna-Saras sista praktikdag med god middag på Brasserie & Bar Fondis. Jag körde på en vegansk risotto och ett riktigt gott vin till. Jag gillar att man kan fira för sådana små saker i vardagen! Det gör det så mycket roligare! 
 
 
Jag har fyndat finaste jackan på Röda korset. Denna blev min för 5 €. Den är rosa, färgen är liiiiite oklar på bilderna men det kommer en bättre bild på den snart! 
 
 
Och självklart har jag hängt med min lilla prinsessa. Ibland är hon extremt mysig och då vill jag bara äta upp henne. Men vissa dagar kommer djävulen i henne fram och då kan jag nog bli riktigt sur haha. 
aurora - brasserie & bar fondis - champinjoner - julte - middag - morotsscones - myskväll - risotto - röda korset - second hand - veganskt - vinkväll
4
Angelica Wåhlin

Men alltså HUR god såg inte nudelwooken ut?

Svar: thäänk you!!! :D
Hemma Hos Felicia

Hanna Karlsson

Vilka härlig vecka från veckan! :-)

Hanna Karlsson

Konstig kommentar det blev när jag tänkte på två saker samtidigt. Härliga bilder från veckan och vilken fin vecka du haft var det jag tänkte skriva men det blev något mellanting, haha. :-D

Svar: hahaha så kan det gå! det var wn riktigt fin vecka 😊
Hemma Hos Felicia

Ninas hus

Åh vilken sööööt kisse du har! Visst är det gott med julte?! Jag dricker också massor av det nu. Mums.

Svar: samma här, kan dricka hur många koppar som helst!! och ja visst är hon!!
Hemma Hos Felicia