24 ÅR

Idag är det min dag, idag fyller jag 24 år!
 
 
Måste säga att jag haft en riktigt toppen födelsedagshelg. Igår bjöd jag hem tjejerna för lite bubbel och häng innan vi begav oss ut för lite partaj. Det är sällan jag är ute och festar men i helgen passade jag på nu när jag ändå fyller år. 
 
Idag vaknade jag upp med ett bultande huvud, ett tecken på en rolig kväll. Idag har jag haft familjen på besök. Jag bjöd dem på kaffe och sedan avslutade vi kvällen med en middag på Amarillo. Det var så himla roligt och skönt att ha dem här. Det är aldrig roligt att spendera en bakisdag ensam. Nu ska avslutade denna födelsdagshelg med en påse lösgodis (ett måste när man fyller år) och en film. 
 
 
Tack alla som grattat och firat mig under denna helg! Ni betyder mycket för mig! Vad skulle jag göra utan er!?
 
amarillo - birthday - födelsedagsfest
5
Emma

Grattis och vad fint ditt hår blev! 😍

Svar: tack fina du!! :)
Hemma Hos Felicia

Joanna-livet med psykisk ohälsa

Grattis på din dag

Amanda

Så himla fin! Stort grattis Felicia <3

Svar: ÅH TACK Amanda :D
Hemma Hos Felicia

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Grattis till dig!! :)

Svar: tack Beatrice! :)
Hemma Hos Felicia

Sofia

Grattis (i efterskott)! Vad roligt att du firats ordentligt :)

Svar: tack Sofia! :)
Hemma Hos Felicia