A CINNAMON BUN on a thursday

Även jag var tvungen att fira kanelbullens dag förra veckan. Jag, Anna-Sara och Elin begav oss mot GW gallerian för lite eftermiddagsfika för att liva upp torsdagen lite. Jag hade också lite ärenden att göra vid Jysk så passade på att ta en vända förbi där med! Så efter den snabba vistelsen vid Jysk bänkade vi oss inne på Aroma bageri & Konditori som ligger inne i GW Gallerian. 
 
 
Jag och Elin tog varsin kanelbulle och Anna-Sara körde på en macka med pesto och mozarella! Även den doftade ljuvligt! Ända sedan jag flyttade till Vasa har jag uppskattat just de här stunderna, att bara få sitta ner med vänner, fika och snacka om det som hänt. Jag är så tacksam för mina fina vänner! ♥
 
 
När åt man ens en kanelbulle sist? Jag tror faktiskt att det var ett år sedan haha! Och som sagt så är det ju alltid roligt att blicka tillbaka till hur det såg ut för ett år sedan så HÄR  ser ni vad jag gjorde för ett år sedan och hur jag "firade" kanelbullens dag! 
Kanelbullar - eftermiddagsfika - gofika - kanelbullens dag - mozarella - pesto
2
ISA

Åh men fikastunder är ju helt underbara. Kan bli helt lycklig av känslan när man sätter sig och får en kaffe, något gott och bara vet att nu väntar någon timmes skitsnack här med mina vänner :) Blev förövrigt sugen på bulle nu. Igen. Räckte inte att äta i lördags ;) KRAM!

iseedee

Mumma vad gott det ser ut! :D

Svar: ååh det var det verligen!
Hemma Hos Felicia