BIRTHDAY WEEK

Är det bara jag som älskar att fylla år? Det är något speciellt när det börjar närma sig min födelsedag, det pirrar i hela kroppen och jag känner mig upprymd och glad! Just nu ser jag faktiskt mer framemot min egen födelsedag än självaste julafton. När man fyller år är det ju bara fokus på födeldagsbarnet och jag gillar tanken av att få känna den där extra kärleken och tanken av att alla uppvaktar en och skänker en tanke till mig. 
 
Eftersom att jag gillar födelsedagar lite extra har jag också valt att fira en Birthday week som innebär att under hela den veckan jag fyller år så ska jag fira lite extra. Det kan handla om att göra en god middag, dricka vin på en vardag, köpa något som jag länge spanat på eller hänga med fina vänner. Saker som jag blir glad av helt enkelt. Jag gillar tanken av att man får skämma bort sig själv under en hel vecka, när gör man det annars liksom? Jag tycker det är viktigt att ge sig själv lite kärlek, speciellt under födelsedagsveckan. Det är man värd! Och eftersom att man fyller år en gång i året så tycker jag att just denna vecka är så otroligt viktigt!
 
Hur ser du på födelsedagar? Blir du också som ett barn på nytt när du fyller år? Eller är födelsedagar en helt vanlig dag för dig? Och vad anser du om Birthdayweek? Är det något vi alla borde börja fira? 
 
bilden är från förra årets födelsedag! 
 
Så denna vecka har jag bland annat unnat mig en riktigt god smoothie, bara legat i soffan och slappat, njutit av ett glas vitt, gjort en ansiktsmask och idag ska jag göra ett frisörsbesök. Och än är inte veckan över, det är mycket som ska hända ännu denna vecka! 
 
birthday - birthday week - födelsedagspresent
1
anneli

Det hade jag gärna gjort om jag inte hade fyllt år mellan jul och nyår x)