Just be you

En vacker solnedgång! Jag har alltid älskar att fota precis när solen går ner, det är något med ljuset som fascinerar mig. Så en kväll hoppade jag, Anna-Sara och Elin in i bilen för att söka efter den perfekta platsen. Efter ett tag hittade vi en äng som föll oss i smaken, en äng där solen sådär vackert försökte tränga sig igenom träden. Det var helt magiskt. 
 
 
Och spana in Anna-Saras grymma jacka. Jag är smått avundsjuk! 
Elin har själv stickat tröjan hon har på sig till höger. Visst är den snygg!! Hon är så himla duktig. Hon passade på att få riktigt fina bilder på den. 
fotografering - solnedgång
6
maria

Alskar solnedgangar!
Finaste jag vet!!!

anneli

Kan du fråga vart hon har köpt sin jacka? :)

Svar: du, den kommer från Forever 21 :D
Hemma Hos Felicia

Veronika

Kanon fina bilder, hösten är härlig med alla färger!

Amanda

Så fina! Motljus och golden hour är underbart ❤️

Sandra

Så otroligt fina bilder <3

Terese

Jättemysiga bilder!!
Kramis

Svar: åh tack Terese!! :D
Hemma Hos Felicia