New color for fall

Det känns så skönt att få ny färg i håret nu när hösten äntligen är här. Jag har länge försökt ta tag i det och boka en tid till frisör men inte riktigt orkat. Men nu var tiden definitivt inne och igår infann jag mig hos Kikas för lite uppiffning. 
 
Jag bad om lite blondare färg med lite kallare toner. Vi satte igång och resultatet blev riktigt bra. Och hur underbart är det inte att få hårbottenmassage? Det är nog min favoritdel under ett frissabesök. Det var så avslappnande att sitta vid tvättstället! Jag passade också på att samla på mig lite inredningsinspiration från bland annat Sköna hem. Det tackar man aldrig nej till! 
Kikas - Vaasa - frisör
7
sofia

Vad kul att du blev nöjd med resultatet! Haha du är inte ensam om att det är en favoritdel under ett frissabesök :)

Maria

Underbart att få förnya sig då & då 😍

Therese

Skönt att förnya lite på frisyren och att inte ha samma hela tiden =).. Hoppas du fick lite förslag på inredning =)

Alexandra

Hoppas du haft en bra dag :)

Denevigaresenären

Härlig med ny hårfärg! Man känner sig så fräsch efteråt. Jag älskar när de tvättar håret på en och ger massage. Så skönt 😊

Lexochlogan

Så skönt med ett frisör besök, skulle behövas här med. Vilken härlig salong

Svar: verkligen! Så lyx!
Hemma Hos Felicia

Julia

Åh vad härligt att fixa i ordning håret :)

Svar: det håller jag med om till hundra % :D
Hemma Hos Felicia