Ny netflixserie

26 oktober är datumet ni ska hålla lite extra koll på, för då släpper Netflix första avsnittet av den nya serien Chilling Adventures of Sabrina som är baserad på serieboken med samma namn. Jag föll nästan av stolen av entusiasm när jag såg trailern, alltså jag kan knappt vänta. Det här är garanterat serien för dig som är ett troget fan av American Horror Story. 
 
Ni minns kanske Sabrina the teenage witch som sändes för många år sedan, tonårsserien där man fick följa Sabrinas liv från nybliven häxa + lite killproblem vid sidan om. Denna serie är nog den obarnvänliga varianten. Och jag är så exited!
 
 
 
Vad säger du? Blev du lika taggad som jag? Jag kommer helt klart vara bänkad framför Netlix den 26 oktober. Perfekt serie nu när höstmörkret smyger sig på! 
American Horror Story - Chilling adventures of sabrina - netflix - trailer
1
iseedee

Åh, spännande!! :D