The colors of autumn

Glad torsdag på er! Hoppas att allt är bra med er. Idag bjussar jag på en höstig outfit här på bloggen, med min nya favvo stickade tröja som jag fyndat second hand. Dessa bilder är tagna på min systers födelsedag, vilket vackert väder det var. Lite kyligt, men det är väl det vi får förvänta oss nu utav höstvädret. 
 
Jag får njuta av en ledig dag innan jag kör igång med en jobbhelg. Det har känts skönt att vara tillbakak på jobbet efter tre lediga dagar men också skönt att få varva jobb med ledighet. Man får andas ut lite och ta nya tag helt enkelt, mysa lite med Aurora, se serier och hänga med vänner. Häromdagen så blev det en spontan photoshoot med Anna-Sara och Elin i solnedgången. Bilderna blev superfina och de kommer snart upp på bloggen.
 
 
Jacka_Bikbok
Stickad tröja_Second Hand
Byxor_Romwe
Skor_Nike
bikbok - nike - ootd - outfit - romwe - second hand
1
Sara Ekman

Älskar att man kan ha mysiga, stickade tröjor nu :)

Svar: jag med!! det är nog det bästa med hösten! :)
Hemma Hos Felicia