2 months old

Idag blir min lilla bebis 2 månader gammal. Hon bara växer så det knakar. Och hon blir bara sötare för var dag som går. Dock blir hon även busigare också. Haha, men det hör väl till. Hon hittar på lite fuffens då och då, som häromdagen när jag kommer hem från jobbet så har hon satt på tv:n av någon konstig anledning. Och varje dag när jag står och kockar i köket så ska hon naffsa mig i fötterna. Vilken tur att hon är söt för annars... haha nej hon är underbar och förgyller min vardag. Utan henne skulle det vara tomt här hemma. 
 
Min söta Aurora! ♥
 
 
Hon är inte ett så stort fan av familjefotografering! 
aurora - kattungar
15
EVELINA

Åh vilken sötnos! Katter är verkligen härliga och särskilt när de är så där små <3

Svar: så underbara! Dock är hon i en extremt busig period! :)
Hemma Hos Felicia

Emiiza

söt katt :-)

Svar: hon är underbar!!
Hemma Hos Felicia

Joré Dirgélaité

HAha men åååh så söt!!!

Svar: hihi!!
Hemma Hos Felicia

Wifeey

men så söt misse :D

Svar: men visst är hon!!
Hemma Hos Felicia

Tessie - Fotograf

Men herregud, vad söta ni är! :)

Svar: åh tack fina duuu!!
Hemma Hos Felicia

Helen

Så söt! 😊 Hur gammal hon var när du fick henne om hon blir 2 månader nu?

Svar: Men visst är hon! Hon var väldigt liten när jag fick henne, runt sju veckor gammal! Lite tidigt, men var illa tvungen när uppfödarna lämnade landet!
Hemma Hos Felicia

enna

Vad söt och liten <3

Ida ☯ the sky under the sea

Men så söt! Älskar katter, stora som små ^^

Pernilla


Åh så söt liten kattunge❤❤

Jennie

Så söt katt

sarah

åh vad söt =)

Ullie

men åh ursöt ullboll
älskar katter har 5 st hemma :D

Camilla

Oj vad tidigt, var det av speciella anledningar? Tänker med tanke på att kattungar av djurskyddsskäl (från Jordbruksverket) inte får separeras från mamman eller lämna uppfödaren förrän de är tidigast 12v = 3 mån.

Svar: Ja, det var av speciella anledningar! men jag kan garantera att hon mår bra och trivs super hemma hos mig ❤
Hemma Hos Felicia

Bella

Men vad söt!! Haha gulligt att hon lyckats slå på TVn😛

Caroline

Åh så himla söt!! 😻😻