First day of Autumn

Nu är det officiellt, hösten är här. Jag har tagit fram mina stickade tröjor och mina boots. Jag är redo. Vad är nu bättre än att fira hösten med en fin vän och lite god middag? Sushi kanske? Ja, det var vad jag och Elin gjorde i går. Jag slutade jobba klockan 16:00 och efter en intensiv dag med långa köer hade jag inte haft tid för paus och jag var vrålhungrig. Så vi bestämde oss för att käka sushi på K.achi här i Vasa. 
 
 
Jag tog in deras smoked salmon roll och caterpillar roll. Jag tror jag har hittat en ny favorit. Friterad räka. Så. Himla. Gott. Det måste jag äta igen! 
 
 
Elin är tillbaka i Vasa. Hurra! Hon har gjort sin praktik på hemmaplan men är nu tillbaka för att fortsätta sina studier! Så skönt att ha henne nära! (vi bor faktiskt några kvarter ifrån varann)
 
 
Som sagt så har jag tagit fram mina stickade tröjor nu! Äntligen! Så igår körde jag på en gammal stickad polo med en klänning från Forever 21, samt en väska från SheIn.
K.achi - forever 21 - hösten - outfit - shein - sushi - vasa